czwartek, 13 lutego 2014

O internetowych hurtowniach obuwia

Aby skutecznie sprzedawać hurtowo obuwie w internecie, trzeba koniecznie mieć, swój e-sklep- bez tego ani rusz. Niby jest to oczywista oczywistość, ale nie wszyscy są do tego przekonani na 100 %- stąd trwają eksperymenty na Facebooku i G+, a nawet na Allegro. Z moich obserwacji wynika, że na portalach społecznościowych, co najwyżej można promować stronę sklepową, ale nie da się tam prowadzić realnej sprzedaży.... chyba że na Facebooku, założy się e-sklep- serio- od nie dawna istnieje taka możliwość- na razie jednak jest to egzotyka i jak będzie, nie wie nikt. Natomiast Allegro jest dla detalistów. Od kilku miesięcy wdrażamy INTERNETOWĄ HURTOWNIĘ OBUWIA i powiem szczerze- nie jest lekko, ani łatwo- długie godziny pracy zaowocowały tym co widać:
hurt obuwia
Daleko jeszcze do finału- trzeba pracować nad SEO- optymalizacją strony- strona, aby być wysoko w efektach wyszukiwania Google musi być przyjazna i funkcjonalna- nie tylko dla zwykłych użytkowników, ale także dla robotów wyszukiwarek. Te wymagania, wcale nie są małe, ani nawet łatwe do ustalenia- stąd są najróżniejsze narzędzia diagnostyczne, w rodzaju np. Seooptimera. Jak już defekt zostanie wykryty, to nie rzadko napotykamy trudności przy naprawie, np. obecnie borykamy się z pustymi znacznikami ALT, a jak z tym uporamy się, to przejdziemy do następnej rzeczy, którą trzeba będzie skorygować. Jest co robić, tym bardziej, że konkurencja czuwa i też ciężko pracuje. sytuacja jest nieporównywalna do tego co działo się w tej branży, jeszcze dwa, trzy lata temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz